Garantija ir atsisakymo teisės

      1. Visi skyhunters.lt parduodami produktai turi gamintojo garantiją.

      2. Visų skyhunters.lt parduodamų produktų aptarnavimo ir remonto paslaugos yra teikiamos remiantis Lietuvos Respublikos Vartotojų teisių apsaugos įstatymo reikalavimais. Vartotojai turi teisę pateikti skundą dėl sutarties sąlygų nesilaikymo per dvejus metus nuo įsigijimo momento.

      3. Gamintojo garantijos laikotarpis įvairiems produktams gali skirtis, todėl tam tikro produkto gamintojo garantijos laikotarpis yra pateikiamas produkto aprašyme arba nurodomas pateikiant užklausą el. paštu: info@skyhunters.lt arba užpildant tokią užklausą telefonu +370 8 67770633.

      4. Prieš pradėdamas naudoti įsigytą daiktą, vartotojas privalo atidžiai perskaityti produkto naudojimo instrukciją ir naudoti produktą tik pagal gamintojo nurodymus, atsižvelgiant į produkto charakteristikas ir jo paskirtį.

      5. Norint gauti aptarnavimo ar produkto remonto paslaugas turi būti išsaugotas ir pateikiamas pirkimo įrodymas, o taip pat produktas turi būti pristatytas į įgaliotą gamintojo ar platintojo aptarnavimo centrą, ar į internetinės parduotuvės skyhunters.lt aptarnavimo centrą.

      6. Pažymime, jog Levenhuk prekės ženklo neribotos garantijos nuostatos neapima įsigytos papildomos produkto įrangos (pvz., produkto priedai), maitinimo modulių (pvz., baterijos ar įkraunamos baterijos), lempučių (pvz., LED diodai, halogeninės ar energiją taupančios lemputės) ir priedų, turinčių ribotą tarnavimo laiką (pvz., saugikliai), ir kitos elektros įrangos.

      7. Atkreipiame dėmesį, jog Lietuvos Respublikos Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatos netaikomos tais atvejais, kai produktą įsigyja juridinis asmuo.


      Gamintojo garantija netaikoma pažeidimams, kurie atsirado dėl pirkėjo ar vartotojo kaltės, įskaitant toliau pateiktus atvejus:

      1. Produktas ar gaminys pasižymi nekvalifikuoto remonto požymiais: gamintojo garantijos antspaudas ir/arba produkto serijos numeris buvo pažeistas, todėl buvo nustatytas netinkamas (arba nenurodyta vartotojo instrukcijoje) gaminio pažeidimas, ir/arba klientas bandė pataisyti pažeidimus savo priemonėmis;

      2. Produktas arba gaminys nebuvo naudojamas pagal paskirtį arba nenaudojamas taip, kaip yra nurodyta produkto naudojimo instrukcijoje;

      3. Aptikti pažeidimai pažymi netinkamą produkto naudojimą: produkto detalės yra subraižytos ir/arba sulaužytos, vanduo buvo pilamas į tam neskirtas vietas, produktas buvo netinkamai valdomas, produkte yra randama neleistinų dalykų, kaip pavyzdžiui, vabzdžių ir pan.;

      4. Pažeidimas buvo sukeltas dėl netinkamos įtampos, telekomunikacijų ar kabelinių tinklų klaidų, kurios neatitinka gamintojo parametrų, dėl staigaus temperatūrų svyravimų ir kitų namų ūkių ar išorinių veiksnių, tokių kaip suodžiai, dūmai, dulkės, drėgmė ir pan.;

      5. Įvyko natūralus elementų nusidėvėjimas;

      6. Kartu su produktu buvo naudojami nestandartiniai maitinimo šaltiniai, priedai ar dalys, kurios nėra sertifikuotos gamintojo kaip tinkamos naudoti su konkrečiu produktu, ir toks naudojimas sukėlė žalą atitinkamam produktui;

      7. Produktas buvo naudojamas gamybiniams ar profesiniams tikslams (tais atvejais, kai produktas nėra nurodyta, jog gali būti naudojamas tokiais tikslais);

      8. Pažeidimai atsirado dėl netinkamo pilno produkto transportavimo;

      9. Produktui nebuvo atliekama reguliari techninė priežiūra (kai kuriems produktams yra reikalinga tokia priežiūra).


      Tais atvejais, kai gaminio kokybė neatitinka nurodytos kokybės, arba produktas neveikia, pirkėjas, remiantis Lietuvos Respublikos Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatomis, turi šias teises:

      1. Apsilankyti gamintojo arba platintojo garantijos pase nurodytame aptarnavimo centre ir pateikti įsigijimo patvirtinimo dokumentą (pirkimo čekį) ir garantinį pasą. Šis variantas yra rekomenduojamas kaip greičiausias problemos sprendimo būdas.

      2. Susisiekti su internetinės parduotuvės www.skyhunters.lt darbuotojais el. paštu: info@skyhunters.lt, arba paskambinant telefonu: +370 8 67770633.


      Pirkėjo skundas turi būti išnagrinėtas per septynias darbo dienas nuo skundo gavimo dienos, išsiunčiant atsakymą skunde nurodytu adresu. Jei skundas yra nepagrįstas arba pirkėjas su juo nesutinka, jis ar ji turi teisę naudotis kitomis teisės aktuose nurodytomis teisėmis.


      Tais atvejais, kai garantinis aptarnavimas ar remontas negalioja, tačiau pirkėjas atsisako sumokėti už remontą, pirkėjas turi padengti diagnostikos išlaidas, kadangi pirkėjas gauna aptarnavimo centro išvadas apie aptiktus pažeidimus. Tais atvejais, kai pirkėjas sutinka padengti remonto išlaidas, diagnostikos sąnaudos neturi būti padengiamos.